Slide # 1

Slide # 2

Slide # 3

Slide # 4

Slide # 5

_

_

Tuesday, October 1, 2013

Gwiyomi Yang Menggemparkan Facebook







"342 komen ,392 likes,57 share di Facebook"

Hari ni aku kerja seperti biasa,x rajin x malas,sedang aku tekun bekerja,telinga aku menangkap bunyi suara ketawa terbahak-bahak.Aku cuba menyiasat .Hasil siasatan Rupa-rupanya member ofis aku yang gelak bagai nak rak ,aku tayela diorang apsal diorang gelak.Rupa-rupanya diorang sedang menyaksikan video yang boleh menggemparkan seluruh rakyat malaysia..haha...Inilah kemunculan gwiyomi paling hot abad ini.



Aku ambil dari salah sebuah page di Facebook.Hasilnya budak ni meraih 342 komen,392 Likes dan 57 share di Facebook berkenaan.Tu Baru 1 page.Namun video ni masih belum mampu menandingi keglameran video "couple 7 hari" sebelum ni yang sangat berjaya di youtube dan arena laman sosial malah parodinya sangat banyak.


Maybe budak perasan comel ni akan menarik perhatian geng2 parodi di luar sana untuk meniru gaya comel nk termuntah dia ni.

Apa- apa pun dia masih remaja,mahu berseronok,mudah terpengaruh.




Antara komen komen di Facebook :



Sumber : Facebook Page

0 comments:

Post a Comment