Slide # 1

Slide # 2

Slide # 3

Slide # 4

Slide # 5

_

_

Wednesday, February 26, 2014

Review Novel : Joyland & Cekik Amerika


























Salam Rabu...

Seronok rasa bila apa yang kita cari n harapkan kita dapatkan kan kan..Tanpa bebelan panjang hari ni aku nak review dua buah novel dari FIXI yang agak hebat isi kandungannya.

Story dia memang beri kepuasan dari segenap organ dalaman nafsu ku,tak ambik masa yang panjang tuk aku habiskan JOYLAND hasil novelis Stephen king.Novel ni digarap ketika di kemuncak kegemilangannya.
Kalau korang nak tau Stephen King adalah individu yang menghasilkan karya yang popular seperti The Green Mile,The Shawshank Redemption yang diangkat menjadi filem blockbuster.

Harapan aku tidak meleset,jalan ceritanya memang terbaik.Sarat dengan permainan emosi.Yang aku nak tekan kat sini disetiap saat korang baca novel ini,ilmu pengetahuan korang akan bertambah contohnya segala jenis bahasa dan penceritaannya ada satu ruangan info pada pembaca yang tertanya tanya apa jenis bahasa yang digunakan.






Yang ni pulak cerita agak kasar dan matang.Pembaca yang memilih untuk membaca novel ni harus matang berfikir.CEKIK + AMERIKA 18+ .Ada dijual di setiap kedai buku.Hasil novelis Ridhwan Saidi.Kisah mengenai dua lelaki.Novel ni boleh dikategorikan RARE!Kisah mengenai kehidupan dua lelaki yang berdepan dengan segala yang dikatakan "Kemanisan & Kepahitan hidup".


0 comments:

Post a Comment