Slide # 1

Slide # 2

Slide # 3

Slide # 4

Slide # 5

_

_

Monday, September 8, 2014

Warga Emas Liwat Oku Dalam Masjid Di Kedah



 Lebai Songsang

 itu gelaran ke atas seorang warga emas yang berusia 66 tahun yang sanggup meliwat seorang lelaki orang kelainan upaya (oku) di dalam sebuah masjid di pida 2 tunjang, kedah.



kejadian yang berlaku kira-kira jam 11 pagi itu amat mengejutkan seluruh khariah masjid al-iqwan ini kerana mereka tidak menyangka suspek sememangnya beperwatakan alim dengan jubah serta serban tergamak menempiaskan nafsu songsangnya di dalam masjid yang dijadikan tempat ibadat.


perkara itu diketahui apabila mangsa yang berusia 46 tahun yang cacat penglihatan dan lembam pulang ke rumah menceritakan kejadian itu kepada kakak iparnya.

mangsa pengadu di mana bahagian punggungnya terasa sakit selepas mangsa membuang air besar.

merasa pelik kakak ipar mangsa terus membawa mangsa ke hospital jitra untuk pemeriksaan lanjut.


setelah pemeriksaan pihak hospital mendapati terdapat kesan koyakan di bahagian kemaluan mangsa.

sementara itu ketua polis daerah kubang pasu, supritenden abdul rahim abdullah berkata, pihaknya menerima laporan polis yang dibuat kakak ipar mangsa kira-kira jam 4.30 petang semalam.

sebaik menerima laporan sepasukan polis dari bahagian siasatan jenayah telah di gerakkan ke lokasi kejadian dan polis berjaya menahan suspek yang ketika itu berada di kawasan masjid terbabit.

kes di siasat dibawah seksyen 377c kanun keseksaan, jika sabit kesalahan penjara tidak kurang dari lima tahun dan tidak lebih dua puluh tahun dan sebatan.

suspek kini direman selama lima hari bermula semalam.

0 comments:

Post a Comment